Hodnoty, vášeň a kreativita
Dávame všetko do toho, aby projekty, pod ktorými sme podpísaní, boli nielen efektívne, ale aj pekné a zmysluplné. Jednotka, ktorou meriame našu prácu, je "nadhodnota".
Stay true.
V našom svete reklamy je autentik:
- férovosť ku klientom aj ku kolegom
- autentický obsah, eliminujúci fotobanky a šialené montáže
- strategicky podložená kreatíva vystavaná na silnom insighte
- dizajnové riešenia, čo presahujú frázu „na slovenské pomery je to fajn“
- inovatívne nápady kombinujúce skvelú ideu a technológiu
Čo robíme a čo nerobíme
Snažíme sa robiť reklamu, ktorá má zmysel a preto milujeme keď môžeme veci reálne ovplyvniť – keď náš názor u klienta zaváži.
To sa premieta nielen do nastavovania komunikačných stratégií, ale aj do tvorby korporátnej identity, online komunikácie, webdizajnu, správy sociálnych sietí, vytvárania tlačovín či spotov.
Nerobíme podrazy, nerobíme lacnú a vulgárnu reklamu, nerobíme cashbacky a pofidérne štátne kšefty.
Myslíme si, že delenie reklamy na online a offline je už dnes oldschool. Print či banner, leták či facebook ads – všetko sú pre nás len formy, podstatné je to, čo je za tým. A to je pre nás idea. Bez nej sa kvalitná reklama robiť nedá.
O nás
Identitu a filozofiu Autentiku vytvorili štyria skúsení reklamní borci. Šimon Škoviera (kreatíva & stratégia), Adam Tkáčik (social & data), Tomáš Krajčík a Peter Sekelský (dizajn & feeling).
Počas zastávok v slovenských reklamkách robili na vyše 250 kampaniach. Aj pre týchto klientov:
Coca Cola, Unicredit, MasterCard, Orange, Slovenská sporiteľňa, Aegon China, Dôvera, Eurovea, Bramac, VŠMU, Hyundai, Kooperativa, Axa, Babybel