SADKAY
Kampaň
Slovenský výrobca sedačiek potreboval výrazne zvýšiť povedomie o značke. Tak sme mu ho výrazne zvýšili 🙂
Nie je veľa projektov, pri ktorých sa vám podarí aj pri minimálnom budgete dosiahnuť skutočne virálny efekt. Nám sa spolu s odvážnym klientom podarilo doslova za pár stoviek urobiť kampaň, ktorú spontánne zdieľali tisícky ľudí. Kampaň, o ktorej sa hovorilo.
Background
Sadkay je začínajúca, rodinná firma, ktorá v Bratislave vyrába kvalitné, ručne robené sedačky.
Napriek dobrému produktu je pre firmu ťažké presadiť sa v tvrdej zahraničnej konkurencii.
Insight & Story
Ako pretaviť minimálny rozpočet do kampane, ktorá bude rezonovať?
Rozhodli sme sa ísť do politickej témy, ktorá v tom čase u nás vo veľkom rezonovala.
Symbolom aktuálnej situácie boli traja páni, ktorí vyvolávali najväčšie kontroverzie a mnohí ľudia boli presvedčení, že by nemali sedieť na svojich teplých miestečkách, ale niekde inde.
Z tohto insightu vznikla idea „Aj oni si zaslúžia sedieť“, ktorá sa nám k našim sedačkám perfektne hodila.
Potom to už chcelo len veľkú klientskú odvahu a šikovnosť pri naozaj low budget produkcii.
Result
Tento typ komunikácie nie je pre každého a veľmi citlivo sme ho vybrali práve pre značku, ktorá nebola komunikačne vyprofilovaná a ktorá aj predtým jemne vŕtala do podobných tém.
Našou úlohou pri kampani bolo najmä zvýšenie povedomia a dotiahnutie ľudí do predajne a na web. Traffic na webe behom prvých dní kampane vystrelil z dvoch desiatok používateľov denne na niekoľko tisíc. Výrazne sa zvýšila návštevnosť showroomu, počet fanúšikov na sociálnych sieťach organicky narástol o vyše 100% a web zaplavili pozitívne reakcie smerom k značke.
Komunikáciou sa podarilo získať free PR priestor presahujúci 30 000 €.